2015年1月15日 星期四

敗家達人辦年貨之 揮春巡禮 2015

話明敗家,看我的BLOG別期望可以買到最平的東西,因為我只會隨心買我喜愛的!!!!

新年將至,作為一個小C9開始忙了,襯還早就去辦定年貨,買定揮春扮靚屋企。一如以往,我都會去深水埗玩具街(福華街, 深水埗地鐵站B2出口)逛逛,現在人流不算多,相信二月便會出現人山人海的情況了!


不過,近年可能多了非本區的消費者光臨,價錢上揚了不少(雖然我敗家,但都會睇住荷包做人),同款的賀年物價錢直迫一田或Sanrio大公司! 大家買得開心時,都建議多走幾間,同款的價錢可相差多達三成!

還是少說費話,看看本年度的戰利品吧 ! 我家其實好細唔知點解要買咁多…wakakkakaaaa

推薦! HELLO KITTY揮春 (HK$6@)/ 出入平安 (HK$12.5@)/ 四方平安(HK$8@)




這一對Kitty & Daniel 就是我和GGLOLLLL (HK$30一對)


HELLO KITTY A3 財神貼 (HK$30@)


HELLO KITTY 大福字 (HK$38@) – 朋友買的 photo by friend



HELLO KITTY 萬事如意大吊飾 (HK$38@) – 朋友買的 photo by friend


推薦! 鬆弛熊迷你揮春 (HK$20/12) 超抵!


推薦! 鬆弛熊四方揮春 (HK$4@)


鬆弛熊利是封 (HK$8/6)



推薦! Frozen 揮春 (HK$15/5) 其他 3D揮春 (HK$10@)



Frozen 利是封(HK$12/8)


LINE揮春(HK$10@) 好貴雖然我覺得LINE好得意但喜愛其用字太causal..所以只買一張



希望大家新年買得開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


小插曲: 作為舊區街坊,呼籲大家經過玩具街時,千萬不要幫襯新開的「豆腐X」,此店以廣播嘈音宣傳有抵毀隔離小區老店「公和」之嫌!!!!!而且售價與廣播價格不乎!!!!! 希望老店不要被無良連鎖店迫壓! (抵毀力証: http://youtu.be/KO24ZjMXBSM)

沒有留言:

張貼留言